ЗАТВЕРДЖЕНО

Педагогічною радою:

Протокол № 09 від 28.08.2021 року

Директор І.Б.Замма

28 серпня 2021 року

РАМКОВІ ПРОПОЗИЦІЇ ПО Роздольненському НВК

на 2021-2022 навчальний рік

Адаптивний карантин

Рекомендації складені на підставі:

- Постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 року № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження посилання протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої корона вірусом SARS-CoV-2»;

- постанови МОЗ України від 26 серпня 2021 року № 09 «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)»;

- постанови головного державного санітарного лікаря України від 25.08.2021 року № 08 «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах дошкільної освіти на період карантину у зв’язку з поширенням корона вірусної хвороби (COVID-19)»,

- листа Міністерства освіти і науки України від 10.08.2021 № 1/9-406 «Щодоокремих питань діяльності закладів дошкільної освіти у 2021/2022навчальному році»;

- санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів від 24.03.2016 №234;

Дошкільний підрозділ Роздольненського НВК

Зелений рівень епідемічної небезпеки поширення COVID-19 у ЗДО Вимоги зеленої зони, що визначені МОЗ
Заборонено Дозволяється Вимоги Пропозиції до організації освітнього процесу
-допускати до роботи працівників ЗДО без засобів індивідуального захисту( далі – ЗІЗ) та без проведення температурного скринінгу у закладі; -допускати до виконання обов'язків працівників із температурою тіла понад 37,2оС або ознаками респіраторних захворювань»; -допускати до приміщень ЗДО батьків або сторонніх осіб; -приводити дітей до ЗДО батькам або особам, які їх замінюють, без захисної маски; -входити та пересуватися у приміщенні ЗДО без захисної маски, у вуличному взутті; -використовувати багаторазові (тканинні)рушники, м'які ( м'яконабивні) іграшки, килими з довгим ворсом; -використовувати басейни у період карантинну; -проводити батьківські збори. Харчування - перебувати в приміщенні харчоблоку без засобів індивідуального захисту (ЗІЗ); -використовувати рукавички без заміни під час виконання різних технологічних процесів -проводити ранкове приймання дітей на території ЗДО за межами його будівлі (за несприятливих погодних умов – на вході до приміщення); -пересуватися по ЗДО у масках відповідно до визначених маршрутів та розроблених адаптивних графіків руху; -враховувати потребу батьків та потужності ЗДО під час визначення кількості вихованців у груповому приміщенні з метою забезпечення контролю за дотриманням належних протиепідемічних умов; -переформатувати освітній простір приміщень та обирати види діяльності, які б сприяли дотриманню соціальної відстані між дітьми та персоналом; -з метою забезпечення максимального фізичного дистанціювання; - надавати пріоритет активностям, що проводяться на відкритому повітрі; -проводити масові заходи (вистави,свята, концерти) за участі однієї групи дітей без присутності глядачів (відвідувачів); - використовувати спортивну та музичну зали за графіком з обов’язковим провітрюванням та дезінфекцією приміщень після кожної групи дітей при несприятливих погодних умовах. Харчування -змінити графік видачі та прийому їжі з максимальним забезпеченням соціальної дистанції між працівниками ЗДО; -забезпечити процес організації харчування з максимальною мінімізацією кількості дітей, які одночасно харчуються або перебувають за одним столом; -розмістити графік прийому їжі дітьми та щоденне меню на інформаційній дошці біля входу до ЗДО, на офіційній інформаційній сторінці ЗДО в мережі Інтернет та у соціальних мережах. -провести цільові інструктажі щодо особливості організації діяльності закладу у період адаптивного карантину; -ознайомити працівників з алгоритмом дій на випадок виявлення хворого в приміщені (визначені в Регламенті); -обладнати спеціальне приміщення для тимчасового ізолювання хворих; -проводити роз’яснювальну роботу щодо дотримання учасниками освітнього процесу правил особистої гігієни; -використовувати рукавички під час допомоги в особистій гігієні дітям, приготуванні їжі, утилізації відходів. Роботи з диззасобами; -розмістити інформаційні матеріали, банери, плакати у туалетних кімнатах для вихованців; -забезпечити наявність у санітарних кімнатах рідкого мила. Паперових рушників/електросушарки, антисептиків для обробки рук тощо; -забезпечити працівників ЗІЗ (1маска 3 години); -забезпечити ЗДО медичним супроводом; -встановити перед входом до ЗДО відповідне маркування, що передбачає дотримання соціальної дистанції у 1,5 м; -організувати місце для обробки рук спиртовмісними антисептиками на вході до ЗДО та в приміщеннях у недоступних для дітей місцях; - під час прийому дітей, при вході, проводити початковий температурний скринінг безконтактним термометром; -встановити гнучкий графік прийому дітей кожної групи з використанням усіх входів на територію та до ЗДО; -проводити освітній процес з дотриманням групової ізоляції, не допускати об'єднання/змішування груп; -обмежити заняття та ігри, що потребують використання значної кількості додаткового інвентаря; -забезпечити обов’язкову дезінфекцію термометрів після кожного використання; -проводити протиепідемічні заходи, спрямовані на здоров'я дітей (термометрія, навчання обробки рук, правилам етикету при чханні, кашлю тощо) в ігровій формі за особистим прикладом працівника; -мити руки рідким милом регулярно або обробляти їх антисептиками не рідше ніж раз на 2 години, та після відвідування громадських місць, туалетних кімнат, прибирання, обслуговування тощо; -ізолювати дітей або працівників, у яких виявлено температуру тіла понад 37,2оС або ознаки респіраторних захворювань; -інформувати медичного працівника, батьків про виявлення підвищеної температури тіла у дитини/працівника терміново; -направити екстрене повідомлення про випадок захворювання в установи, визначені у «інформаційному ланцюжку»; -самоізолюватися у разі виникнення симптомів респіраторних захворювань та звернутися до лікувальної установи; -проводити регулярне провітрювання та обробку поверхонь після закінчення занять та не рідше ніж кожні 2 години; -проводити вологе прибирання з використанням миючих та дезінфікуючих засобів (в кінці зміни); -організувати місця для збору використаних ЗІЗ, розмістити на території ЗДО контейнери з кришками та поліетиленові пакети для збору використаних ЗІЗ; Мити руки перед зняттям та надіванням ЗІЗ. Організаційний етап Забезпечити інформування батьків щодо встановлених правил, обмежень та умов функціонування ЗДО при вході до закладу, а також при проведенні телефонних розмов, дописів на офіційних сторінках в мережі Інтернет та соціальних мережах ; Закріпити за кожною групою постійних вихователів та помічників вихователів. Пропозиції зеленого рівня: Освітній процес у закладі проводити за моделлю, визначеною закладом дошкільної освіти Форма організації діяльності групова Організація дистанційного освітнього процесу з дітьми, які перебувають на карантині, та консультацій батькам.
Жовтий рівень епідемічної небезпеки поширення COVID-19 у ЗДО Вимоги жовтої зони, що визначені МОЗ
Показники переходу: У разі хвороби на COVID-19 серед працівників або вихованців ЗДО здійснюються дії, передбачені висновком ГУ Держпродспоживслужби Пропозиції щодо дій адміністрації навчального закладу: -група, у якій виявлено хворого (дитину або працівника) (COVID-19) – переводиться на дистанційне навчання; -група, у якій виявленоосіб (дітей/працівників) з підозрою на (COVID-19), – переходить на дистанційне навчання до отримання результатів тестів; -вихованці, які були в контакті з хворими, переходять на 2 тижні на дистанційне навчання; -працівники , які були в контакті з хворим, переводяться на 2 тижні на роботу у дистанційному режимі; -виконуються інші рекомендації ГУ Держпродспоживслужби в м. Києві.
Заборонено Дозволяється Вимоги Пропозиції до організації освітнього процесу
Жовтий рівень -відвідувати (упродовж 2 тижнів)ЗДО особам (вихованцям/працівникам), які були в контакті з хворими; -організовувати освітній процес у групових приміщеннях, де виявлено хворого вихованця/працівника, без проведення заключної дезінфекції. Жовтий рівень -відвідувати ЗДО в звичайному режимі, окрім вихованців/працівників, які переведені до червоного рівня Жовтий рівень -збільшити кратність прибирання та дезінфекції поверхонь у груповому приміщенні та на поверсі, де виявлено випадок захворювання; -обмежити пересування по ЗДО всіма учасниками освітнього процесу; -проводити спілкування працівників між собою, з батьками, наради та інші заходи лише в онлайн режимі; -перевести роботу методичної служби ЗДО у режим онлайн – роботи; -вести ділову документацію ЗДО з використанням ЗІЗ. Пропозиції жовтого рівня: навчання за моделлю, визначеною закладом дошкільної освіти Можливі форми організації роботи ЗДО: - організація дистанційного освітнього процесу з дітьми, які перебувають на карантині, та консультації батькам.
Помаранчевий рівень епідемічної небезпеки поширення COVID-19 у ЗДО Вимоги помаранчевої зони, що визначені МОЗ
Показники переходу: У разі хвороби на COVID-19 серед працівників або вихованців ЗДО здійснюються дії, передбачені висновком ГУ Держпродспоживслужби в м. Києві. Пропозиції щодо дій адміністрації навчального закладу: -група, у якій виявлено хворого (дитину або працівника) (COVID-19) – переводиться на дистанційне навчання; -група, у якій виявлено осіб (дітей/працівників) з підозрою на (COVID-19), – переходить на дистанційне навчання до отримання результатів тестів; -вихованці, які були в контакті з хворими, переходять на 2 тижні на дистанційне навчання; -працівники , які були в контакті з хворим, переводяться на 2 тижні на роботу у дистанційному режимі; -виконуються інші рекомендації ГУ Держпродспоживслужби.
Заборонено Дозволяється Вимоги Пропозиції до організації освітнього процесу
Зелений рівень + Жовтий рівень + -проводити масові (культурні, розважальні, спортивні, соціальні та інші) заходи; -використовувати для освітньої діяльності музичні, спортивні зали, інші навчальні приміщення у ЗДО; -переводити вихованців з одного групового приміщення до іншого Харчування -організувати харчування дітей у приміщеннях їдальні ЗДО Зелений рівень + Жовтий рівень + -відвідувати ЗДО в звичайному режимі, окрім вихованців/працівників, які переведені на дистанційне навчання Зелений рівень + Жовтий рівень + -обмежити пересування працівників ЗДО, окрім випадків, передбачених режимом роботи закладу; -посилити контроль за станом здоров'я всіх учасників освітнього процесу; -забезпечити максимальне проведення освітнього процесу з дітьми на свіжому повітрі з дотриманням соціальної дистанції між групами; -збільшити кратність прибирання та дезінфекції поверхонь, приміщень та території ЗДО. Пропозиції Зелений рівень + Жовтий рівень + Навчання за моделлю, визначеною закладом дошкільної освіти Можлива форма організації роботи -по дням тижня Проводиться попереднє опитування батьків про можливість організації освітньої діяльності у перші дні тижня (понеділок-середа-пятниця/вівторок-четвер). Вихованці вікової групи або закладу умовно діляться на підгрупи до 20 осіб за можливості відвідування закладу 2 або 3 дні на тиждень (за заявами батьків). Оплата з батьків сплачується за отримане дитиною харчування у дні відвідування. Персонал (1вихователь та помічник вихователя) закріплені за кожною підгрупою окремим наказом по закладу та працює з своєю підгрупою. Ігровий майданчик закріплений за кожною групою. Заміна персоналу або введення до складу підгрупи вихованців інших груп не допускається. При плануванні роботи у підгрупах у перші дні тижня вихователі мають враховувати різницю у часі, виділеному на навчальний процес, розбивати навчальні завдання на 2 або 3 дні на тиждень з урахуванням вікових особливостей та граничного навантаження на вихованців груп. При зазначеній формі організації діяльності закладу потрібно забезпечити виконання в повному обсязі освітніх програм, при необхідності змінити функціональні обов’язки окремих категорій працівників. Організація дистанційного освітнього процесу з дітьми, які перебувають на карантині, та консультації батькам.
Червоний рівень епідемічної небезпеки поширення COVID-19 у ЗДО Вимоги червоної зони, що визначені МОЗ
Заборонено Дозволяється Вимоги Пропозиції до організації освітнього процесу
-відвідувати заклади освіти всім учасникам освітнього процесу - організувати освітній процес в дистанційному режимі -розподілити рівномірно роботу за напрямами між членами адміністрації; -дистанційну роботу з батьками та дітьми максимально наблизити до режиму роботи ЗДО у зеленому рівні (з урахуванням змін адаптивного карантину): - не перевищувати гранично допустиме навантаження на зір дитини під час організації відео-занять(10-15 хвилин); -залучити до роботи педагогів, які не закріплені за групами (музичний керівник), доручивши йому вид роботи, що передбачає організацію освітнього процесу в дистанційному режимі (наприклад: підготувати відео-заняття з фізкультури, аеробіки, дихальної гімнастики, музичних вправ та співів, розваг, а також розсилку оголошень, рекомендацій, дидактичних матеріалів членам педагогічного колективу; підбірку електронних ресурсів, які можна використовувати для проведення занять з дітьми; консультації з батьками та педагогами; для підвищення кваліфікації працівників). Переведення освітнього процесу ЗДО у дистанційний режим: -організувати для батьків онлайн консультації (групові та індивідуальні); -організуватив онлайн режимі спілкування з батьками, працівниками ЗДО та зв'язок адміністрації закладу з усіма учасниками освітнього процесу.

У разі хвороби на COVID-19 технічних, медичних працівників та працівників харчоблоку організація освітнього процесу (перехід на інший рівень) відбувається відповідно висновків ГУ Держпродспоживслужби.

Рамкові пропозиції Роздольненський ЗЗСО I-III ступенів
Адаптивний карантин Зелений рівень епідемічної небезпеки поширення COVID-19 у ЗЗСО Вимоги зеленої зони, що визначені МО
Заборонено Дозволяється Вимоги Пропозиції до організації освітнього процесу
-допускати до роботи персонал ЗО без засобів індивідуального захисту( далі – ЗІЗ) та без проведення температурного скринінгу; -допускати на робоче місце працівників із температурою тіла понад 37,2оС або ознаками респіраторних захворювань»; -перебувати без маски у ЗО (окрім уроків/занять); -використовувати багаторазові (тканинні)рушники; -залишати самовільно місце самоізалюції; -приводити батькам дітей до ЗО без захисної маски; - використовувати м'які (набивні) іграшки, килими з довгим ворсом; -проводити батьківські збори. Харчування -здійснювати мультипрофільне харчування («шведський стіл») шляхом самообслуговування ; -перебуватив працівникам їдальні без масок та рукавичок. -відвідувати ЗО здобувачам освіти у звичайному режимі; -перебувати без маски під час занять (на уроках/гуртках/секціях); -пересуватися ЗО у масках відповідно до визначених маршрутів та розроблених адаптивних графіків руху; -проводити уроки/гуртки/секції на свіжому повітрі; -проводити культурні, спортивні, розважальні та інші заходи на свіжому повітрі відповідно до протиепідемічних вимог; -організовувати роботу бібліотек, гуртків, секцій, позашкільних відділень, секторів відповідно до затверджених графіків з дотриманням протиепідемічних вимог; - проводити лабораторні заняття у спеціалізованих кабінетах (фізики, хімії, біології) та здійснювати поділ груп на групи при вивченні окремих предметів за умови дотримання епідеміологічних вимог (дезінфекція поверхонь між уроками, провітрювання приміщення); -проводити виробниче навчання в навчальних майстернях/лабораторіях з поділом на підгрупи за умови дотримання санітарно епідемічних вимог (прибирання, провітрювання); -проходити виробниче навчання та виробничу практики на підприємствах, установах, організаціях відповідно до укладених договорів та з дотриманням санітарно-епідемічних вимог. -вхід та перебування в закладі освіти інших учасників освітнього процесу, зокрема батьків здобувачів освіти за умови використання засобів індивідуального захисту проведення термометрії та попереднього узгодження відповідних дій з керівником закладу. -допуск до навчального закладу батьків або супроводжуючих осіб, які супроводжують осіб з інвалідністю, за умови дотримання протиепідемічних заходів, без попереднього узгодження з директором НВК. Харчування -організовувати гаряче харчування здобувачів освіти 1-4 класів, 5-11класи пільгові категорії та за кошти батьків ) із дотриманням санітарно-гігієнічних заходів в їдальні за графіком за умови забезпечення відстані між столами не менше 1,5 метра, розміщення за столом не більше 4-х осіб; -організація роботи шкільних буфетів, враховуючи вимоги дистанціювання та відповідно до графіків. -проводити температурний скринінг здобувачів освіти при вході до закладу (або у класі/кабінеті); -здійснювати опитування здобувачів освіти щодо самопочуття перед початком занять; проводити щоденні п’ятихвилинки здоров’я ; -організувати місця для дезінфекції рук на вході до ЗО та інших приміщень; -мінімізувати пересування здобувачів освіти між класами/кабінетами; - розробити режим роботи ЗО з урахуванням різного часу початку/закінчення уроків/занять, перерв між ними;графік допуску здобувачів освіти до ЗО, маршрути руху (розмітка на підлозі), використовувати запасні виходи: -забезпечити проведення окремих уроків/занять та позаурочних заходів на свіжому повітрі; -проводити провітрювання після кожного уроку/заняття (10хв.); - проводити обробку та дезінфікування поверхонь у кінці робочого дня після уроків/занять; -організувати місця для збору використаних ЗІЗ, розмістити на території ЗО контейнери з кришками та поліетиленові пакети для збору використаних ЗІЗ. - мити руки перед зняттям та одяганням ЗІЗ; - забезпечити наявність у санітарних кімнатах рідкого мила, паперових рушників/електросушилок, антисептиків для обробки рук тощо: - забезпечити працівників ЗО ЗІЗ (1маска на 3 години); -проводити роз’яснювальну роботу щодо дотримання учасниками освітнього процесу правил особистої гігієни; розмістити інформаційні матеріали; -розробити алгоритм дій на випадок надзвичайних ситуацій (визначені в Регламенті) та ознайомити з ним учасників освітнього процесу; -забезпечити медичні пункти:безконтактними термометрами, дезінфікуючими та антисептичними засобами для рук,ЗІЗ; -обладнати спеціальне приміщення для тимчасового ізолювання хворих; - ізолювати учнів/вихованців/слухачів, у разі виявлення температуру тіла понад 37,2оС або ознаки респіраторних захворювань; -забезпечити дотримання обсягів домашніх завдань у ЗЗСО відповідно до нормативів ДержСан ПіНу: витрати часу на виконання д/з не повинні перевищувати у 2-му класі 45 хв.; у 3 класі – 1 години 10 хв.; 4 класі – 1 год.30 хв.; у 5-6-му класах – 2,5 год.; у 7-9 класах – 3 год.; у 10-12 класах – 4 год. У 1-4 класах не рекомендувати задавати домашні завдання на вихідні та святкові дні; - Не перевантажувати учнів/вихованців/слухачів; -ознайомити батьків/осіб, які їх замінюють, з правилами, яких слід дотримуватися в умовах карантину (Регламенту); -проводити широку роз’яснювальну роботу серед батьків щодо особливостей організації освітнього процесу, у тому числі шляхом розміщення інформації на офіційному веб-сайті, соціальних мережах тощо. Очна форма навчання в умовах карантинних обмежень Як приклад Модель 1 для ЗЗСО I-III ступенів Потужність ЗО – 480 учнів. Кількість навчальних кабінетів (без урахування лабораторій, майстерень, кабінетів підвищеного ризику (фізика, хімія) кабінетів інформатики, іноземної мови, спортивної зали) або кількості класів та кількості здобувачів освіти в класах або =30. У НВК навчаються 118 здобувачів освіти, 11 класів. Будівля – двоповерхова,кількість входів до ЗЗСО – 4; 1.Закріпити за класами/групами певний кабінет. Можливе використання в освітньому процесі кабінетів інформатики, фізики, хімії, біології,української та іноземних мов та інше при розподілі класів на групи у разі дотримання протиепідемічних заходів, зокрема проведення провітрювання та дезінфекції поверхонь після кожного уроку. 2.Початок занять та розклад уроків: - заняття для початкової школи розпочинаються о 08.15 (2 входи окремо для кожного класу у визначений час); -заняття для учнів 5-8 класів розпочинаються о 08.15 ( 3 входи окремо для кожного класу у визначений час); -заняття для учнів 9-11 класів розпочинаються о 08.15 (2 входи окремо для кожного класу у визначений час). -Вхід до ЗО (класу) з 07.50 до 08.15. Необхідно визначити час приходу кожного класу на паралелі з урахуванням кількості учнів для попередження скупченості учнів біля входу. Біля входу нанести розмітку для зручності дотримання дистанції. Визначити відповідальних осіб, з числа працівників ЗО, які допоможуть учням дотримуватися дистанції. Розклад уроків для початкової школи – окремий, уроки іноземної мови ведуть вчителі, які викладають тільки в початкових класах, або уроки з іноземної мови в початкових класах виставлені на 1,2 уроки для зручності складання розкладу в 5-11 класах. -мінімізувати кількість педагогів, які викладають в одному класі/групі; -проаналізувати стан забезпечення учасників освітнього процесу гаджетами та Інтернетом, приділити особливу увагу дітям, що опинилися у СЖО; -провести інвентаризацію наявного в ЗО комп’ютерного обладнання та спрогнозувати можливість його використання учасниками освітнього процесу вдома.
Жовтий рівень епідемічної небезпеки поширення COVID-19 у ЗО Вимоги жовтої зони, що визначені МОЗ
Пропозиції щодо дій адміністрації ЗО -класи/група, в яких виявлено осіб (учнів/вихованців/слухачів/працівників) з підозрою на COVID-19 (підозра встановлена лікарем), переводяться на навчання у дистанційному режимі до отримання результатів тестів; * У разі переведення педагога у режим дистанційної роботи можлива така модель: діти в класі/групі, а вчитель/керівник гуртка проводить урок/зайняття онлайн. У зазначеному випадку в класах/групах мають бути присутніми вільні вчителі або інші педагогічні працівники. -учні/ вихованці/слухачі, які були в контакті з хворим на COVID-19,переводяться на 2 тижні (період самоізоляції) на навчання у дистанційному режимі, педагоги – на роботу у дистанційному режимі; -класи/групи, в яких виявлено хворого на COVID-19 учня/вихованця або педагога, переводяться на навчання у дистанційному режимі; -виконуються інші рекомендації ГУ Держпродспоживслужби.
Заборонено Дозволяється Вимоги Пропозиції до організації освітнього процесу
Зелений рівень + -відвідувати (упродовж 2 тижнів) ЗО особам (учням/вихованцям/працівникам), які були в контакті з хворими; -проводити освітній процес безпосередньо в закладі освіти (упродовж 2 тижнів) у класах/групах де виявлено хворого учня/вихованця/слухача/педагога. -відвідувати ЗО здобувачам освіти в звичайному режимі, окрім учнів/слухачів/класів /груп , які переведені у дистанційний режим; -перебувати без маски під час уроків/занять у ЗО; -проводити заняття на свіжому повітрі; - організовувати роботу бібліотек, гуртків, секцій, безпосередньо в кабінетах,лабораторіях, майстернях, в яких навчаються учні/вихованці/слухачі з дотриманням протиепідемічних вимог та проведенням дезінфекційних заходів. Харчування: -організовувати гаряче харчування в їдальні за графіком 1-11 класи, пільгові категорії та за кошти батьків, за умови забезпечення відстані між столами не менше 1,5 метра, розміщення за столом не більше 4-х осіб. Зелений рівень + -збільшити кратність прибирання та дезінфекції на поверсі, де навчався клас/ група, що переведені у дистанційний режим, та в місцях загального користування; -обмежити рух учнів/вихованців/слухачів ЗО; -організувати освітній процес, для учнів/вихованців/ слухачів/класів/груп,які навчаються на одному поверсі з класом/групою, що переведений у дистанційний режим виключно на цьому поверсі; -зменшити обсяг домашніх завдань для учнів/слухачів, які перебувають на дистанційному навчанні; -організовувати спілкування педагогів між собою, з батьками, наради та інші заходи лише в онлайн режимі; -перевести роботу вчительської в онлайн режим; З паперовими класними журналами та іншими документами пропонуємо працювати виключно в масках та захисних рукавичках. Учительські/викладацькі, кімнати для майстрів виробничого навчання/методичні кабінети особлива зона для санобробки. Продумати систему збору класних журналів, журналів обліку теоретичного та виробничого навчання у кінці робочого дня та графік робити з ними вчителів/викладачів/майстрів виробничого навчання. Пропозиції зеленого рівня: навчання за моделлю, визначеною закладом освіти; для класів/груп, які не переведені у дистанційний режим: + Змішане навчання «предмет - дистанційно»: переведення у режим дистанційного навчання викладання окремих предметів: трудове навчання, технології, образотворче мистецтво, музичне мистецтво, основи здоров'я та інше (уроки проводити дистанційно з груповими очними консультаціями за розкладом один раз на місяць) за рішенням педагогічної ради. Змішане навчання: моделі «перевернутий клас» або «обличчя до обличчя» в класах/групах, де є учні/вихованці, які переведенні на дистанційне навчання; + Навчання за дистанційними технологіями для класів/груп, які переведені у дистанційний режим.
Помаранчевий рівень епідемічної небезпеки поширення COVID-19 у ЗО Вимоги помаранчевої зони, що визначені МОЗ
Пропозиції щодо дій адміністрації ЗО -класи/група, в яких виявлено осіб (учнів/вихованців/слухачів/працівників) з підозрою на COVID-19 (підозра встановлена лікарем), переводяться на навчання у дистанційному режимі до отримання результатів тестів; * У разі переведення педагога у режим дистанційної роботи можлива така модель: діти в класі/групі, а вчитель/керівник гуртка проводить урок/зайняття онлайн. У зазначеному випадку в класах/групах мають бути присутніми вільні вчителі або інші педагогічні працівники. -учні/ вихованці/слухачі, які були в контакті з хворим на COVID-19,переводяться на 2 тижні (період самоізоляції) на навчання у дистанційному режимі, педагоги – на роботу у дистанційному режимі; -класи/групи, в яких виявлено хворого на COVID-19 учня/вихованця або педагога, переводяться на навчання у дистанційному режимі; -виконуються інші рекомендації ГУ Держпродспоживслужби.
Заборонено Дозволяється Вимоги Пропозиції до організації освітнього процесу
Зелений рівень + Жовтий рівень + -проводити масові (культурні,розважальні, спортивні, соціальні та інші заходи); -проводити освітній процес за кабінетною системою. -відвідувати ЗО здобувачам освіти в звичайному режимі, окрім учнів/слухачів/класів /груп , які переведені у дистанційний режим; -перебувати без маски під час уроків/занять у ЗО; -проводити заняття в окремих предметів на свіжому повітрі з додатковою дезінфекцією; - організовувати роботу бібліотек, гуртків, секцій, безпосередньо в кабінетах, у яких навчаються учні/ слухачі з дотриманням протиепідемічних вимог та проведенням дезінфекційних заходів. Харчування: -організовувати гаряче харчування в 1-11 класи, пільгові категорії та за кошти батьків, відповідно до рекомендацій ГУ Держпродспоживслужби. Зелений рівень + Жовтий рівень + -обмежити пересування учасників освітнього процесу, окрім випадків, передбачених режимом роботи ЗО; -посилити контроль за станом здоров'я учасників освітнього процесу; -збільшити кратність прибирання та дезінфекції поверхонь у всіх приміщеннях включаючи кабінети/лабораторії/майстерні) на території ЗО; -проводити температурний скринінг здобувачам освіти, які залишаються на ГПД (перед початком роботи групи безпосередньо в кабінеті); -зменшити обсяг домашніх завдань для всіх учнів/слухачів. Пропозиції жовтого рівня: + Змішане навчання «предмет - дистанційно»: результати сертифікатів онлайн курсів (предметних) зараховуються як уроки в школі для учнів 10-11 класів, учнів/слухачів закладів П(ПТ)О (оцінювання за результатами контрольного опитування з теми); + За бажанням батьків (за заявами та рішенням педагогічної ради) переведення на навчання у дистанційному режимі окремих учнів/слухачів (зменшення учнів в класі/групі), у такому випадку – перехід на змішане навчання: моделі «перевернутий клас», «обличчя до обличчя», «гнучка»,»віртуально збагачена»; + Збільшення предметів, які можуть бути переведені у режим дистанційного навчання.
Червоний рівень епідемічної небезпеки поширення COVID-19 у ЗО Вимоги червоної зони, що визначені МОЗ
Пропозиції щодо дій адміністрації ЗО -всі учні/ вихованці/слухачі/класи/групи переводяться у формат дистанційного навчання; - працівники закладу – на роботу у дистанційному режимі; -виконуються інші рекомендації ГУ Держпродспоживслужби.
Заборонено Дозволяється Вимоги Пропозиції до організації освітнього процесу
-відвідувати заклади освіти всім учасникам освітнього процесу. -організовувати освітній процес у дистанційному режимі. -розподілити роботу рівномірно за напрямками між членами адміністрації; -наблизити максимально розклад уроків до режиму роботи закладу освіти на зеленому рівні (уроки/заняття починати відповідно до складеного розкладу, не перевищувати кількість уроків, що зазначено у розкладі; обов’язково проводити перерви). -зменшити тривалість онлайн уроків:у 1-4 класах – 20-25 хв; у 5-8 класах – до 25-30 хв; у 9-11 класах – до 30-35 хвилин, інший час; для учнів – на виконання завдання, для вчителя – для проведення онлайн консультацій (групових та індивідуальних); - організувати спілкування з батьками, між працівниками ЗО, між учнями/вихованцями в класі/групі та зв'язок адміністрації закладу з усіма учасниками освітнього процесу в онлайн режимі; -залучити до роботи педагогів, які не викладають предмети, доручити їм іншу ділянку/вид роботи, що передбачає освітній процес у дистанційному режимі (наприклад:підготувати звернення та розіслати його всім членам педагогічного колективу; розіслати підбірку електронних ресурсів, які можна використовувати для проведення уроків; підтримати учнів та педагогів, які не мають вдома комп’ютерної техніки; заповнити електронний журнал тощо); -організувати роботу психолога/психологічної служби,який створить осередок позитивних емоцій; -заборонити домашні завдання. Переведення освітнього процесу в дистанційний формат. При організації освітнього процесу за технологіями дистанційного навчання (у семестрі – більше за 50% від кількості уроків) оцінювання з фізичної культури, трудового навчання, технологій, образотворчого мистецтва,музичного мистецтва, основ здоров'я та окремих предметів варіативної складової здійснювати не за 12-ти бальною системою, а зараховано/не зараховано (за погодженням МОНУ).

У разі хвороби на COVID-19 технічних, медичних працівників та працівників харчоблоку організація освітнього процесу відбувається відповідно до висновків та рекомендацій ГУ Держпродспоживслужби.

Учні новостворених класів/груп (1-х,5-х,10-х та інших), діти, які опинилися у СЖО, та діти,батьки яких забезпечують життєдіяльність міста у період пандемії (лікарі, пожежні,поліцейські тощо), переводяться на дистанційний режим відповідно до вимог законодавства у виключних випадках. Особливу увагу приділяємо комунікації між учасниками освітнього процесу та соціалізації дітей!

Учасники освітнього процесу, які мають хронічні захворювання, потребують особливої уваги.

Кiлькiсть переглядiв: 316

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.